... Επιστροφή στο Λονδίνο!

Στο Λονδίνο πήγα ως φοιτήτρια και επιστρέφω ως επαγγελματίας -πολλά χρόνια μετά- συμμετέχοντας στην έκθεση "Women in History"  που διοργανώνουν οι συνάδελφοι σκιτσογράφοι The Surreal McCoy και Sarah Boyce (office admin by Glenda Marshall), όλες μέλη της PCO, της αντίστοιχης Λέσχης των άγγλων επαγγελματιών.

Αρχικά δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί χρειάζεται μια έκθεση ειδικά για τις γυναίκες και τη θέση τους στην Ιστορία. Μέχρι που πρόχειρα θέτοντας στον εαυτό μου το ερώτημα για το ποιές γυναίκες ξέρω που να είναι γνωστές σε παγκόσμιο επίπεδο ιστορικά, πολύ λίγα ονόματα μου έρχονταν αμέσως στο μυαλό. Και αυτό ήταν η απάντηση στο γιατί είναι αναγκαία μια τέτοια έκθεση. 



Μετά ανέτρεξα στο αρχείο με τα σκίτσα μου για να διαπιστώσω πόσο ελλιπές είναι. Για μια ακόμη φορά στη ζωή μου σώθηκα από την Τέχνη και έτσι οι γυναίκες που με εκπροσωπούν σε αυτή την έκθεση έχουν αφήσει το στίγμα τους στην Ιστορία. Στην Ιστορία της Τέχνης.

Montserrat Caballé.


Isadora Duncan


Περισσότερα για την υψίφωνο Μονσεράτ Καμπαγιέ,την χορεύτρια Ισιδώρα Ντάνκαν και τα σκίτσα τους, σε επόμενο μου ποστ. Από 1η μέχρι 31 Μαρτίου όλες αυτές οι κυρίες σας περιμένουν στο Idea Store Canary Wharf, στο Λονδίνο.

Οι φωτό που ακολουθούν είναι από την προετοιμασία της έκθεσης και ευχαριστώ την Surreal McCoy που μου τις έστειλε.

Διαβάστε περισσότερα για την έκθεση σε αυτό το λινκ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις