Doodle making.


Η αγαπημένη μου ασχολία όταν ήμουνα μικρή ήταν να φτιάχνω τυχαία σχήματα σε σελίδες που μετά ανακαλύπτεις τί μπορεί να είναι. 

Πώς; Στην ουσία πρόκειται για την τεχνική που σε θέλει να τραβάς μια γραμμή για να βγεις από ένα λαβύρινθο -και το είχα πάρει από εκείνα τα παιχνίδια που βρίσκεις σε όλα τα βιβλία "δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά" και που μικρή τα καταβρόχθιζα, γεμίζοντας ατελειώτες ώρες. Αλλά ποτέ, μα ποτέ, δεν μπορούσα να πατήσω στο σωστό δρομάκι και να βγω από εκείνους τους χάρτινους λαβύρινθους. Έτσι, κάπου αλλού, συνήθως σε περιοδικά, εγώ δημιουργούσα τους δικούς μου δρόμους προς την έξοδο. 

Ξεκινούσα σχεδιάζοντας μια τυχαία διαδρομή ανάμεσα στα κενά των λέξεων και ως απόλυτος κύριος του μολυβιού, η περιπλάνηση μου στο χαρτί είχε πάντα αίσιο τέλος αφού επέστρεφα από εκεί που ξεκίνησα. Πίσω μου είχε δημιουργηθεί ένα τυχαίο ίχνος, που με μια πιο προσεκτική παρατήρηση, μπόλικη φαντασία και λίγες επεμβάσεις αποκάλυπταν μπροστά στα μάτια μου την πραγματική τους μορφή. 



Ξαναβρήκα αυτή μου την ασχολία και μοιράζομαι μαζί σας κάποια σκίτσα από το νέο μου sketchbook. Περισσότερα σκίτσα, σε επόμενα ποστ.



Το βιβλίο είναι προσφορά απο εφημερίδα -και όχι, δεν κακοποιήθηκε. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις